Molitva za čovjeka koji čeka smrtnu kaznu – mitropolit Jerotej Vlahos

Prenosimo molbu mitropolita Jeroteja Vlahosa, da se pomolimo za pravoslavnog kršćanina Anthonyja koji čeka smrtnu kaznu u narednih par dana.

Frank Atwood, koji je osuđen za otmicu i ubojstvo osmogodišnje djevojčice Vicky Lynn Hoskinson u rujnu 1984. je oduvijek tvrdio da nije kriv za zločin. Dok se nalazio u zatvoru s maksimalnim osiguranjem, on se obratio u pravoslavlje i kršten je s imenom Anthony, preko pravoslavnog samostana sv. Antuna u Arizoni. On je izučavao vjeru, molio se i bio u prepisci s istaknutim pravoslavnim ličnostima iz Grčke, kao što je mitropolit Atanasije limasolski koji ga je posjetio u zatvoru prije par godina, ali mu nije dozvoljeno da ga vidi. Isto tako, on je u kontaktu i s mitropolitom Jerotejem Vlahosom koji je napisao ovaj tekst u nastavku. Frank je nedavno objavio izjavu koja se tiče egzekucije smrtonosnom injekcijom koja mu predstoji. Molimo se svi za njega, na njegovu molbu i molbu dvojice pravoslavnih mitropolita.

„Zovem se Frank Atwood i moja egzekucija je određena za 8. lipnja 2022. godine od strane države Arizone. Osuđen sam na smrt zbog zločina koji nisam učinio, ali ću pustiti da dokazi, podržani stručnjacima i argumenti koje su iznijeli moji odvjetnici govore o mojoj nevinosti.

Ja ću konačno osjetiti slobodu od zemaljskih okova koji su osakatili moje tijelo i uzrokovali neopisivi bol. I neću više živjeti u svijetu u kome drugi osjećaju bol samo zbog mog postojanja.

Obitelji Vicky Lynn Hoskinson iskreno mogu reći da, iako znam da nikada nećete povjerovati da je nisam oteo… zaista nisam! To, ipak, ne mijenja činjenicu da je vaša bol ogromna, kao što je i duboka moja molitva da vam moja smrt pruži određeni oblik olakšanja i završetka neprekidne patnje i mučenja.

Molitva za čovjeka koji čeka smrtnu kaznu – mitropolit Jerotej Vlahos

Prije par godina sam započeo prepisku s čovjekom koji čeka smrtnu kaznu u Arizoni, Anthonyjem. On je optužen za vrlo ozbiljan zločin i on poriče da ga je učinio i izgleda da je u pravu. Osuđen je na smrt. On se sam nekoliko puta žalio pravnom sustavu SAD-a i ostao je u zatvoru s maksimalnim osiguranjem mnogo godina, sve dok konačna presuda nije donesena.

Povod za našu prepisku je bilo izučavanje moje knjige „Pravoslavna psihoterapija“ i drugih knjiga koje su objavljene na engleskom jeziku, a koje su ostavile dojam na njega. Poslao mi je prvo pismo i ja sam mu odgovorio na to, ali i na druga pisma koja sam sada sakupio i koja su ukupne dužine od oko stotinu stranica otkucanih krupnijim fontom.

Pošto je čekao konačnu presudu za definiranje dana za njegovu egzekuciju, bio je preokupiran različitim duhovnim dilemama. Kršten je u pravoslavlje u zatvoru, živi u pokajanju, molitvi, molio je časove kao laik, molio se na brojanice, ali je najviše bio zainteresiran kako da stekne umno-srdačnu molitvu da bi, kada bude ubijen, mogao proći mitarstva, kako mi je pisao, i susresti Krista u Raju.

S odgovorima koje sam mu poslao, pokušao sam ga rukovoditi u duhovnom životu u ovom teškom razdoblju, i osnažiti ga da smjelo susretne smrt. Iznenadilo me i na neki način dirnulo da sam u prepisci s čovjekom koji čeka smrtnu kaznu i da ga pripremam za smrt! Ovakav događaj se nikada nije dogodio u mom životu, iako duhovno rukovodim već pedeset godina, da pripremam nekoga za smrtnu kaznu, za toliko dugo vremena moje službe. Kao što je poznato, u Grčkoj je smrtna kazna ukinuta i zato nemamo slična iskustva. Jednog dana će ova prepiska biti objavljena i čitatelj će moći vidjeti kako je ovaj blagoslovljeni čovjek razmišljao i kako je prihvatio moje rukovođenje.

Prije par dana mi je poslao pismo i obavijestio me da je njegova smrtna kazna definitivno određena za početak lipnja, tj., za par dana. Napisao mi je da su sada mjere osiguranja još strože.

U svom pismu on iznosi tri molbe. U prvoj me moli da se molim da nešto bude učinjeno da ne mora piti iz „čaše egzekucije“. Druga molba glasi: „Ako Bog u Svojoj neograničenoj ljubavi i mudrosti, zna da je najbolje za mene da budem ubijen da bih prošao kroz mitarstva i ušao u raj, preklinjem vas da se molite da imam snage na kraju, da budem hrabar i da imam povjerenja u Boga!“ Treća molba je tražila „konačnu pouku“. Napisao je: „Jako bih volio čuti od vas konačnu pouku koju mi možete dati. Molim vas! Vremena je malo, tako da vas molim da mi pošaljete mail što prije. Nastavit ću se moliti za vas i Nafpaktos u svakodnevnim molitvama!“

Prekrižio sam se i odgovorio mu.

Razlog za objavljivanje ovih događanja je da snažno molim sve one koji čitaju ovaj tekst, da se mole za mog prijatelja Anthonyja, ili da mu ukinu smrtnu kaznu ako je to moguće, ili da nastavi sa smjelošću i povjerenjem u Boga i da, naravno, susretne Krista Koga je zavolio u zatvoru s najstrožim osiguranjem.“

Pomolimo se: „Gospodine Isuse Kriste, Sine Božji, pomiluj slugu Svog Anthonyja“.

izvor: Tvrđava Istine

Komentiraj